Cheeez Bollz :3

Dålig uppdatering idag. Har inte haft tillfälle att sitta vid datorn. Har ritat två porträtt med mina promarkers nyss. Kan tyvärr inte lägga upp dom för jag befinner mej hos pappa och har inget hjälpmedel till det xD Så dom får ni se senare i kväll eller i morron. Blir faktiskt nöjd med dom ;D (För en gång skull)
Ikväll ska i alla fall jag sätta mej med Cheez bollz framför Melodifestivalen och mumsa, med pappa och Karin. Det  brukar inte vara så bra musik, men man brukar i alla fall få sej ett gott skratt ^^ Vill se Hot Chick som går efter melodifestivalen också. Har sätt den innan, och jag vet inte om et beror på att jag älskar amrikanska komedier eller att jag helt enkelt har väldigt dålig humor men jag tycker den är skit rolig xD Vad har ni andra för planer för kvällen?


p.s: har sätt att layouten på bloggen ser hel mysko ut på bärbara datorer. Ser den konstig ut på din dator så skicka en kommentar äre gullig ^^

Kommentarer
Emma säger:

Den ända som ser lite weard ut, är att flikkategorierna ser man bara halva texten av!:]

2009-02-21 | 19:29:38
Bloggadress: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback