Biblioteks kladd

Sitter på biblan och väntar på pappa. Ska egentligen plugga konsthistoria, men det är ju så tråkigt xD Tar det senare ikväll istället.
Idag har jag haft keramik. Vi formade kroki (formar efter en naken modell) Det var nytt för mej. Har bara ritat kroki innan, så det var kul att prova på. På torsdag blir det kroki igen, fast då att rita. Lägger kanske upp några bilder från det om jag kommer ihåg.
På fotot gick vi igenom modefotografering. Vi ska välja ett område som vi ska fördjupa oss inom, och jag är ganska säker på att det blir just modefotografering för min del. Vi ska läsa om det sen prova på själva, och jag har en ganska bra ide som jag vill prova ^^ Resultatet lär ni dock inte se fören om några veckor.
Imorn ska jag fota Josefine efter skolan. Hon är grymt söt, så vi ska ta några porträttbilder med (troligen) naturligt ljus. Kanske blir några med studioljus också. Vi får se. Om jag inte hinner redigera dom imorn så kommer dom nog till heljen ^^

Hare fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback