Ben & Jerry :)



Denna kväll blev det melodifestivalen med Bea. Vi begav oss ut i kylan för att köpa Ben & Jerry glass. Övarskattad? Skulle inte tro det xD Dyr som attan dock. Man kan ju få unna sej den nån gång då och då ;D
Vi satt mest och dissade melodifestivalen. Dess tävlande. Det är ju ganska patetiskt, men roande, visst ;D
Imorn blir det pluggande och ritande som gäller. Nu ska jag snart gå och lägga mej och läsa min book, Om jag kunde drömma :DD Har nästan hunnit halvvägs. Kan ju inte hjälpa att jag är fashinerad av vampyrer. Eftersom jag inte har sätt filmen så blir ju boken bara ännu bättre ;D Är väldigt sugen på att se filmen nu bara, men nää jag ska läsa klart den först. Såklart ;D

Kommentarer
Raisa säger:

asså jag sitter också o läser den helatiden nu känns det som.. jag är fan beroende av den och han känns så porrig i boken .RAWR fast vet inte om jag gillar han som är med i filmen dock -.- hahaha

peace

2009-03-01 | 12:40:11
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback