Tävlingsbidrag



Nu gör jag ett litet försök på en blogg-foto-tävling. Det kan vara kul att se om man kommer med över huvud taget :) Carolina har en tävling där man kan vinna en reflexskärm, med ett överdrag (Silver, guld, svart och vit om jag inte har fått något om bakfoten.) från tvspelswebb.se.

Temat är "Din bästa bild". Tycker det är jättesvårt att välja ut den bilden som man själv anser är sin bästa. Jag valde att ta en av mina favoritbilder. Jag vet inte om den är min bästa när det gäller fotoregler, retuschering m.m. men den ger mej en frihetskänsla. Fotade den i Frankrikes berg förra sommarn.


Se den en aning större här :)


Kommentarer
Ida säger:

vacker bild!

2009-12-15 | 01:49:08
Bloggadress: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback