Skrivmaskin


Ni minns kanske att jag skrev att jag hade tänkt köpa en skrivmaskin men inte hittade någon i söndags. Idag kom Tomas (mammas pojkvän) hem med en till mej. Den är sååå fin :D Helt oanvänd. Vet precis vad jag ska använda den till, men det kan jag inte säga riktigt än för då avslöjar jag en sak till en person xD Jag kommer nog i alla fall använda den till att skriva söta små gammaldags brev till människor som jag tycker om :)

Jag, mamma och mammas barndomsvän Anna har varit i Halmstad idag och solat, badat och haft det grymt skönt. Har blivit brunare ^^ När vi kom hem så ringde mina storebröder och berättade att dom hade köpt nya fiskar och en groda!!? Dom hade döpt den till Rufus och den var grymt söt faktiskt. Det var för mörkt för att ta kort på honom ikväll men imorn kanske ni får se ;D Tyckte lite synd om honom... han såg så ensam ut. Jag får nog åka och köpa en kompis till honom. En liten flickvän kanske?

Kommentarer
Beata säger:

åååh! jag vill med ha en skrivmaskin!

Fett ÅSM!



Hör av dej om imon bönan!! =JJJ



lovelovelovelovelove<3

2009-08-06 | 14:25:01
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback