Onödigt inlägg...

Toppen! Är sjuk igen. Mamma vill att jag ska gå till skolsyster så hon kan göra någe slags prov på mej... och ta blodprov. Hatar verkligen att ta blodprov! Har så svårt för att se blod. Känner mej illamående och äcklad. Hoppas det går över.
Sitter just nu i pyjamas i sängen och lyssnar på Fever Ray och tittar på film, så generelt sätt har jag det ganska bra ^^

Min bildlärare har föresten satt upp väldigt många av mina teckningar och målningar uppe på skolan.
En mini utställning med enbart mina bilder... Något som INTE är okei. Det är en del bilder som är två år gamla. Sånnt jag har tänkt slänga och nu sitter dom uppe på väggen, och flera hundra människor ser dom varje dag. Usch säger jag bara!

Sen ska jag tillägga att jag är trött på falska människor som ljuger för mej!!
Det vr nog allt ^^ Nu har jag klagat färdigt. Vet att det har varit dåligt uppdaterat här på sistone, men jag har inte haft något att skriva helt enkelt.. och då är det nog bättre att vara tyst än att svamla en massa som jag precis har gjort ^^


Kan i alla fall informera alla om att jag och Nea snart ska göra en asm fotografering. Vi planerar för fullt, och hoppas på att Tove vill vara vår mua :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback