dagens loppisfynd



Dagens inköp. Klockan är en äkta, från 60 talet. Man måste skruva upp den. Tycker den är ascool. Har varit nära på att köpa en innan, fast med batteri. Är ganska ovanligt med svarta har jag hört så jag hade nog tur.
Stålstiften är säkert ingen att ha men dom var billiga så jag tänkte att man kunde prova. Har bläck här nån stans så ska leta rätt på det ^^ Tänk er vilka brev man kan skriva.
Var nära på att köpa en skrivmaskin också, men bandet var slut, och det var ett okänt märke så det fick vänta. Med tiden hittar jag nog en bra ^^ (för jag bara måste ha en)

Kommentarer
Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell säger:

Coola grejer (:

2009-08-02 | 19:21:26
Bloggadress: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback