18år




Nu är jag 18 x) Har fått lite allt möjligt.. Sjal, bikini, öronhängen, klänning, spargris (xD) en urmysig tekopp m.m. Imorn ska vi sticka ner och köpa min tablet :D Jag och pappa ska beställa mitt obejktiv. Det fanns inte i några butiker. Slutsålda. Ikväll ska vi ner och äta kinamat :) Lisa Ääääälskar kinamat ;) Shit vad jag får mycket grejer. Kommer jag inte ihåg att jag har fått innan, men jag tror att beror endel på att jag fyller 18 :)



(ghaa, typiskt att man ska få de roligaste presenterna senare xD Är lite uttråkad... hade inte suttit fel med tableten nu med en gång, eller att ha nya objektivet och fota lite på resturangen ikväll ;P)



Nikon 35mm F1,8     &     Wacom Bamboo A6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback