Wow!



Wow, om jag träffade amerikanen igen skulle jag verkligen berömma honom för hans musiksmak. Shit! Människan har gett mej 7 skit bra band som jag måste lyssna mer på. Har bara kollat upp några låtar än så länge, men det är verkligen lyckomusik! Hör på denna med Beirut t.ex. Säger då det. Mer av dessa band till sverige tack! Indie är mys på hög nivå!

På tal om nått helt annat. Layouten ser ganska konstig ut när man klickar på en länk under kategorier, men detta ska jag nog fixa ikväll om jag orkar, annars blire imorn.

Bilden är på mej, från igår när jag och Elin var ute och fotade. Har min nya sommarkjol på mej :) De kommer användas flitigt i sommar och nu i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback