Vårhumör

Snart kommer Elin och vi ska ut en runda och fota. Det är ju så fint väder :D
Jag berättade ju i förra inlägget att vi hade haft utbytestudenter på engelskan igår, och jag fick några tips av en kille från USA på några indie rock band :) Ska bli riktigt kul att kolla upp dom. Återkommer om det är något som jag bara måste dela med mej av ^^ Jag hade aldrig hört talas om några av dom, så dom är väl inte kända här, vilket bara gör det ännu roligare ^^
Det är så fint väder. Är överlycklig :D Det blir nog bara varmare och varmare nu. Ska sätta mej med skissblocket, och det dyker kanske upp några skisser senare ;D
På måndag ska jag klippa mej. Är ganska säker på lugg nu. Vet fortfarande inte om jag ska ha hellugg eller sidlugg, får höra vad frisören säger. Ska också till arbetsförmedlingen och försöka få jobbet på Mc donalds. Det är ju inte så charmerande, men jag skulle bli så glad om jag fick det, för i så fall får jag ju säkert fortsätta jobba där efter sommaren också, och det skulle va så skönt att ha lite extra pengar som man kan lägga undan inför framtiden, och ha ifall det är någe som man bara måste ha xP Annars har jag sökt lite andra sommarjobb. Ett inom sjukvården och ett som bärsäljare, sen ska jag söka ett inom landstinget. Hoppas!!

Kommentarer
Beata säger:

när skulle vi till arbetsförmedlingen på måndag då?



puss<3

2009-04-04 | 14:30:37
Bloggadress: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback