varför växer inte pengar på träd?



Har nog bestämt mej nu... kanske. Ska nog till hultsfred. Vill till hultsfred med andra ord. Vill dit väldigt gärna... sen har vi ju bara penga frågan >.< Jag har inte sånna pengar bara skrällandes sådär. Om jag får sommarjobb möjligtvis annars så......... det blir väl över 2000 i vilket fall. Inte så farligt. Skulle va så kul, och i fyra dagar! Jag viiiiill >.< Nu blire till att spara kosingen :3

Är seg idag... ont i magen och det är bajs. Måste plugga och va duktig, men det känns inte så lockande precis. Sätter mej nog med ritblocket i stället xD Fint väder! NEJ, fy på mej. Jag måste verkligen plugga... kan inte skjuta fram det längre nu. Har ju för faiiin engelskaprov på torsdagen!! Måste få bra på det! Jag får ha ritblocket som belöning i stället :) Samma sak med milkshaken som jag sucktar efter nu. Efteråt!

Skönt att man är ledig i morn också. Hade inte klarat av att gå till skolan. Lovet går för fort! Har inte hunnit med allt jag skulle göra. Nästa lov är sommarlovet, och det är månader kvar. Vädret hinner bli fult.. ja kanske till och med det hinner komma lite mer snö om vi har otur. Jag kanske ska ta en slappdag idag och ta läxorna imorn, eller om jag är smart så delar jag upp det lite. Jag är inte smart xD I vissa fall kan jag va vis, men smart..? Icke da ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback