kladd

Lite ny layout sådär :) Brukar ju komma mellan jämna mellanrum. Var lite trött på den förra. Kanske blir lite förbättringar på den.

Är riktigt sugen på att sätta mej och rita lite. Var på en föreläsning innan idag, och jag har som vana att sitta och kladda lite på möten, föreläsningar och liknande. Satt och ritade av han som pratade. Om man tittar upp och visar att man lyssnar lite då och då så märker dom ju inte att man sitter och ritar. Saken är den att det är en väldigt bra träning, om man vill bli bättre på att rita av. Man får försöka fånga de tydliga dragen och rita fort. Roligt! Jag är en sånn person som konsenterar mej bättre om jag sitter och kladdar lite också. Minns när man var mindre och läraren skrek på en varje gång man satt och ritade på genomgångarna. Jag fattade aldrig varför.. och det gör jag fortfarande inte xD

Kommentarer
Foki säger:

haha bra ide ;) jag ska börja rita av läraren så fort man ha nå föreläsning eller nå på skolan ;) haha



// ha en fin kväll ^^

2009-04-21 | 20:25:24
Bloggadress: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback