Sunshine :)

Snart bär det av på äventyr. Har vart på stan en runda. Fått min dagliga motion, men med tanke på att jag och Bea delade på en ben & jerrys så ger det nog ingen effekt precis xD Vi satt vid Växjösjön och tittade på en förvirrad man som satt fast i en båt medans vi avnjöt den underbara glassen. Var underhållande. Ni måste prova på smaken half baked, med kakdeg och brownies. Hittills är den nog min favorit.
Köpte med mej några gulliga pennor från Monki. 4  stycken bläckpennor för 20 kronor. Det är ju ingenting, och så är dom super söööta :DD Hittade en svart bikiniöverdel för 50 kronor på Stadium. Hittade en precis likadan där med, fast av ett annant märke, och den kostade 150 spänn. Onödigt!

Nu ska jag snart iväg till skolan. Jag och Bea har köpt biljetter till vårshowen som musiktillägget har. Enbart begåvade människor som får va med xD Skit duktiga är dom verkligen! Min Lovisa är med. Lovisa som jag fotade senast. Modefotografierna. Ska bli grymt kul att se. Ska sitta långt fram och fota. Senare kanske jag lägger upp några bilder, om det blev några bra, eller om jag orkar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback