En lektion :)

Oh happy day :D Kom precis hem från skolan. En lektion, sen har jag självstudier på gympan. Det vill säga att jag ska ut och springa eller något åt det hållet. Tror jag ska ta mej en promenix hem till pappa. Då har jag ändå gått ca 6 km idag, sammanlagt. Yay, mvg till Lisa. Först ska jag nog göra mej några pannkakor eller våfflor, och sen sätta mej och rita klart ett porträtt som jag började med för länge sen. Har en bildanalys att skriva också. Vi var på konsthallen idag. Dom hade en väldigt intressant utrställning, så analysen blir nog ganska kul att skriva ändå ^^

Kommentarer
Amanda säger:

Haha, okej! Tack så mycket för tipset! :)

2009-04-21 | 15:45:39
Bloggadress: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback