Run away

Lisa har vart duktig och vart ute och sprungit. Venne hur långt det blev men tillräckligt för att jag skulle bli skitvarm och ta en isbit att kyla ner mej med xD Det var ganska härligt att springa. Det frigjorde så många känslor. Om det inte hade varit för att jag är lite förkyld fortfarande och det brände i halsen efter ett tag så skulle jag nog kunnat ha sprungit på där ganska länge. Fick inte håll eller så vilket gjorde mej ganska förvånad. Ända gången jag rör mej nu när min älskade Zacco inte längre finns hos mej är när jag går till och från skolan, som ioförsej är ca. 2,5 km eller nått. Ska försöka komma ut oftare nu. Få bättre kondition ^^ Det är ju inte helt fel det. Fast... jag bakade muffins innan idag, så det kommer nog inte bli nån skillnad på mej xD Det jag springer bort kommer dit lika fort igen xD Har i alla fall bestämt mej för att göra smothis till frukost i fortsättningen :D Både gott och nyttigt, och lätt att göra. Och eftersom jag verken tycker om eller har tid till att göra eller äta frukost på morronen kanske det är ett bra alternativ. Jag ska bli ett hälsofreak xD

Ska nog gå och lägga mej och titta på allra käraste syster sen
... fast kanske inte. jag börjar jämt lipa när jag ser den. Lipar aldrig annars till filmer, men med den gör jag det. Kanske är för att jag har sätt den sen jag var liten. Vet inte. Känner inte för att lipa så får se. Annars kanske jag ser Yrrol eller nått ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback