>.<

Igår var det verkligen mysigt. Vi satt ute på min inglasade altan och drack te och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Måste göras om snart igen. Är glad att jag har vänner som dom!

Jag har inget liv. Sitter och kollar på The Hills xD haha så patetiskt är det! Ändå sitter jag och stirrar på det... Får inte tag på Nea så antar att inte hon kunde komma hit idag. Får ta och sätta mej och plugga. Skulle ju ha några pluggdagar nu på lovet. Måste skriva ett personligt brev till mitt cv med. Ska göra ett sista försök på ett sommarjobb. Fan vad jag hatar att få noppen på intervjuer. (mc donalds) som om man inte duger till jobbet. Lika bra man vänjer sej, även om det känns lite surt. Lär ju hända fler gånger.

Har inte blivit mycket ritande nu.. det kommer väl när skolan börjar igen. Just nu vill jag inte tänka på skolan xD Usch, får bara massa ångerst då. På onsdag ska jag iväg med mamma nånstans i alla fall. Då blire lite foton ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback