Repa idag

Det blev minsan en akvarellteckning igår. Kommer nog ikväll.
Idag ska jag ner och repa i två timmar. Känner inte för det om jag ska va ärlig, fast jag kommer nog ändra mej när jag väl är där. Funderar lite på att gå till pappa och fixa punkan på min cykel så kan jag cykla ner till stan sen. Får se hur det blir. Det ser ju ut att va soligt och fint i alla fall.

Johan kom hem igår. Han har varit i Egypten i två veckor nu. Hade precis gått och lagt mej så kommer han instormandes i mitt rum och börjar packa upp. Han hade köpt en mörkblå palestinasjal till mej ^^ Han hade också med sej en enorm vattenpipa som jag kommer sno av honom i sommar >:D Nu nån kväll ska vi kolla på alla videos han spelade in också. Avundsjuk >.< Vill också åka till Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback