Påsklov!

Åh, va skönt! Nu är det äntligen lov och solsken!
Idag var det några utbytesstudenter med på engelskan. Två från england, två från USA och en från Afrika. Det var lite nervöst, eftersom dom pratar engelska flytande, och man själv bara har läst det i ca 7 år och jag själv har aldrig hållt ett samtal med en engelskspråkig människa xD Vi delades upp i grupper med fyra i varje, och jag kom i en med där det bara var blyga människor som inte pratade någe, så jag pratade hela tiden xD Man måste ju ta vara på tillfället. Det var kul, även om det kanske blev några fel här och där.
Dagen gick segt, och allt man ville var att gå ut och sätta sej i solen, men så blev det ju inte... Efteråt satte sej jag och Nea uppe i ateljén och målade lite, sen gick vi ner på stan. Köpte en söt kjol ^^ Nä, nu måste jag byta om och äta innan min kompis kommer. Vi ska ha lite myskväll hos en annan kompis. Vi ska va där 18:30 så det är lite bråttom nu xD Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback