Nytt projekt

Tihi, nu ska jag snart börja med ett nytt fotoprojekt. Kommer bli kanon! Vad temat är m.m. får ni se när den första fotograferingen har blivit av. Tills dess är det lite hemligt ;D Tänkte jobba med det under en längre tid så det kommer nog bli riktigt bra tror jag. Mycket pill i photoshop, och det passar mej. Har redan ca. 5 modeller klara, resten har säkert inget emot att va med på nårra bilder.

Idag fick jag hem några av fotona som jag skickade efter i förrgår. Förstoringarna kommer nog i morn eller övermorron. Ser fram emot att se dom! Ska ju uppdatera mitt fotoalbum nu med. Måste köpa nya klisterlappar så jag kan fästa fotorna först bara. Resultatet får ni säkert skåda.

Imorn får jag lite smålov. Härligt! Ska bli riktigt skönt! På torsdag ska jag till min gamla barndoms by, Åryd. Nea bor kvar där, och vi ska fira Valborg tillsammans, med några andra kompisar och hennes familj. Ska bli mysigt.

Nu ska jag byta dator och fixa en skiva med några bilder till en kompis. Ni får ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback