Mulet bajsväder

Inte lika fint väder idag. Det är lite segt, men jag kom precis på vad jag ska göra idag. Baka bullar och rita :) Är helt galen i bullar, men inte vilka bullar som hellst. Mammas recept måste det va! Skulle va bra att plugga lite också, men jag känner som så att jag vill sitta ute i solskenet och plugga xD Borde ju va tvärtom, att man vill plugga då det är mulet och regt xP Jag är mysko. Tycker om sommarregn gör jag också.

Nu luktar hela mitt rum rökelse ^^ Städade ju förra heljen (det behövs igen! xD) och kom då och tänka på mina rökelser som står uppe på min hylla. Tog ner dom och såg att jag måste rengöra "börken" dom står i. Visste ni att rökelser faktiskt ger väldigt behaglig doft bara av att vara i rummet. Prova på det om ni inte vill ha en skarp doft. Själv har jag ju ganska många rökelser. Tänder på en då och då, fast min ena storebror och mamma tycker inte om det, så man får vara diskret ;D Viktigt är det ju att du väljer dofter du tycker om ;D Jag har tre olika sorter, fast dom passar liksom tillsammans, så det gör inte så mycket. Ja, tycker om rökelser, och mysko teer. :)


Kanske fixar nya layouten till bloggen idag med ^^ Skulle va kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback