Modefotografering bild 3


Modell: Lovisa
Make up: Julia
Assistent: Raisa
Foto: jag

Idag måste jag få allt klart på fotoarbetet. Ska skriva lite mer om det, och försöka sätta ihop det i ett program som jag har på datorn. Får hoppas att det funkar. Är jäävligt nöjd med bildresultatet i alla fall. Lovisa var helt otrolig. Jag kunde inte haft en bättre modell. Julia erbjöd sin hjälp när Tove inte dök upp. Hon gjorde både sminket, och höll reflexskärmen när Raisa behövde en paus. Raisa lättar som alltid upp stämningen och henne kan man alltid räkna med. Tack så väldigt mycket! Det blev bättre än vad jag trodde.
Är lite nervös inför morrondagen ändå. Inte för bilderna, utan för faktan. Det är svårt att hitta fakta om modefotografering, och jag ska kolla på två filmer om det och leta den sista faktan om det i dag. Med andra ord. Det blir en dag framför datorn xD

Igår var jag galet trött. Gick och la mej klockan 10... på en lördag xD Det var väldigt skönt att få lite mer sömn än nödvändigt. Vi får se om det blir en fotografering med Josefine i veckan. Det kanske får vänta nån vecka.
Nu blire frukost ^^

Kommentarer
Foki säger:

jättefin bild! du e bra på att fota :)

2009-04-20 | 11:22:21
Bloggadress: http://foki.blogg.se/
Rebecca säger:

denna grymma bakgrund som alla fotobloggar i växjö har numera, grym blogg du har ;D

2010-09-07 | 14:47:02
Bloggadress: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback