M&M

Ghaaaa!! blev plötsligt galet glad. Såg på tv för 30 sekunder sen att M&M ska komma till Sverige :DDD Jag älskar M&M! Varje gång jag är utomlands köper jag på mej ett lager, och nu kommer dom till Sverige :D Lycka!!
Snart kommer teckningarna. Ska upp te mitt rum och fixa med dom när Vänner är slut tänkte jag. För övrigt så är det vår nu :) Imorn ska jag ha klänning! På fredag får jag lov.
Nått annat som är väldans trevligt är att jag har börjat på en ny målning, på John Lennon. Denna bild. Tror att det kan bli riktigt nice. Ni lär väl se den när jag har kommit en bit. Hittills har jag bara skissat upp den och ska kopiera den på overhead papper och sen skissa upp den på duken.


Påminnelse till mej själv.
På lovet ska jag:
- Rita
- Repa med bandet
- Ha mys med Nea och Bea
- Rida med Jecka
- Plugga matte
- Plugga engelska
- Slutföra fotoarbetet
- Fota flum med Elin :)
- Fota såklart ^^

Kommentarer
Elin säger:

Hahaha, yay, såklart vi ska fota flum :) Hoppas på fint väder bata!

2009-04-01 | 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback