Lugg!

Hej hopp :D Nu har jag lugg xD Känns lite konstigt, men jag vänjer mej nog. Annars så sa frisören att det bara var att komma förbi när den har växt till sej så klipper hon snelugg på mej i stället. Man måste ju prova på nått annorlunda ibland. det växer ju ut i fall jag inte vill ha den.

Var på arbetsförmedlingen idag och sökte till Mc donalds. Sarah följde med och det var väldigt bra faktiskt. Hade blivit väldigt drygt annars, och det var väldigt kul att träffa henne! Vi hade ca. 3 minuter på oss att marknadsföra sej på. Jag var inte alls berädd så det var lite nervöst. La typ bara ut massa posetivia grejer om mej själv som skulle hjälpa mej i jobbet, och sa att jag ville jobba mycket i sommar. Så kanske nappar dom på det, fast tror inte jag kommer få det. Bättre att tro det och bli positivt överraskad än tvärtom. Tycker nog jag var ganska trevlig i alla fall. Vissa tog ju inte äns i hand när dom kom in liksom.

Ikväll ska jag träffa mina snyggingar, Lovisa och Tove. Vi gick på högstadiet tillsammans, och är verkligen bra vänner så det ska bli kanon kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback