Lättnad

Dagen har vart bra, även om jag gått omkring med ångerst. Det har ordnat sej nu. Allt kommer bli kanon!
Pluggdag i morn. Har organiserat upp det som så här. Jag vaknar. Läser lite. Går upp och gör middag (sover alltid bort frukosten xD) Börjar med pluggandet, samtidigt som musiken ger mej energi att fortsätta. Efter pluggandet går jag till papi och hämtar cyklen samt mina  ridbyxor som jag ska ha hos Jeckan på Lördag :)) När jag kommer hem återvänder jag till läxorna... igen... Nu ska grejer hända serru. Lisa ska bli duktig!!
Håller på med en ny header. Tycker inte om denna över huvud taget. Usch va ful den är. Kladdig!

Det är skönt med lov! Det är verkligen skönt med lov! Ibland tänker man för mycket bara. Tänker och kommer på saker man hade glömt, fast som har gömt sej där inne i huvudet nånstans, som smyger sej fram när de tycker det är lägligt. Det suger ganska hårt. Gömda tankar.

Har hänt två gånger nu på lovet att jag bara har stannat upp, b.la. i trappan och stått där i ca 5 minuter och bara stirrat. Huvudet försöker på ordning på saker och ting, eller så har den slutat fungera för en stund. Ibland kan det faktist vara skönt. Jag försöker lära mej koppla bort tankarna. Börjar bli duktig, fast så fort jag inte är koncentrerad börjar jag tänka igen. Vet inte vad ni tycker men jag älskar det övernaturliga, och jag tycker psycologi är väldigt fascinerande. När jag var liten kunde jag inte läsa en bok om det inte var fantasy. Jag skulle vilja spå mej.. eller det tror jag i alla fall att jag vill. Tror dom kan berätta en del saker som jag undrat över ett tag nu. Ska läsa psycologi i 3:an. Tror även det kan ge svar på endel som går omkring i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback