Händelserik gårdag

Det blev visst inget inlägg igår. Så kan det gå. Det var full rulle hela dagen. Slapp skoldag ioför sej men annars så. Bar omkring på en enorm väska full med grejer som skulle underlätta i fotograferandet, plus kameran och reflexskärmen hela dagen xD Har inte laggt in bilderna på datorn än, men tror att dom blev bra. Känns som det.
Efter fotandet stack jag och Raisa hem till mej och åt lite och dumpade av grejerna, sen bar det av till en kompis fest. Visste att min storebror skulle komma dit, så tänkte att det skulle va roligt att överraska honom. Hehe, och det var precis vad jag gjorde. Han är så söt min lille storebror. Lite överbeskyddande sådär ;D
Det var trevligt, men jag och Raisa stack hem till min pappa vid halv 1 tiden, och gick och la oss. Båda var helt slut efter dagens alla händelser. Raisa var ju så snäll och hjälpte mej med fotograferingen också. Senare kommer några bilder. Nu ska jag slappa lite, och kanske lägga mej ute i solen eller nått ;D
Hade fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback