Pannkakor och foto :)

Nu har jag precis kommit hem från Tove, som jag har fotat idag. Kommer nog några behind the scens m.m senare., när Raisa lagt upp dom ^^ Hon tyckte att det såg väldigt roligt ut att jag sprang omkring i Toves SVT jacka och fotade Tove xD Fotona vet jag inte när dom dyker upp. Har läxor jag måste ta tag i nu >.< Det är bajs. På fredag blir det för övrigt en till fotografering med Lovisa. Nästa vecka kommer nog en med Josefine också. Mycket på en gång. Det är skoj :)



Jag och Raisan var hos mej och bakade amerikanska pannkakor :D Det var väldigt mumsigt må jag säga :) Eftersom jag inte kunde hitta nån sylt, eller grädde så tog vi hallon och glass i stället :) Inte mej emot. Det var nog snarare godare :D



Raisa som äter mumsig pannkaka :)


Imorn börjar jag inte fören klockan 10:05. Sköönt :) Om jag inte hade haft naturkunskap (som jag har varannan vecka) så hade jag börjat vid 12:30. Lite surt, men vad gör man ^^
På torsdag har jag ett fett engelskaprov, och jag har knappt tid till att plugga tillre, så nu måste jag sätta mej och gå igenom det innan jag kryper till kojs. Ni får hare prima skinka. De andra bilder kommer nog snart ;D

Btw. Erkänn jag äger på vardagsbilder nu för tidn xD

Kommentarer
Raisa säger:

men så jag ser ut!



det va iaf najs som fän:P det måste vi göra om...

badgerbadgerbadgerbadger!

2009-04-15 | 22:13:13
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback