Död är läxor & prov!!

Känner mej så jädra stressad. Detta får bli ett snabbinlägg för att avreagera mej lite xD
Kom precis på att jag ska till Danmark med klassen på fredag, och det innebär att foograferingen måste vara på lördag, eftersom arbetet ska vara inne på måndag. Jag är så jäädrans stressad. Har en dag på mej att fixa allt på, och det är väldigt frustrerande med tanke på att pappersarbetet inte är klart alls. Vill spela gitarr men det hinner jag inte. Nu måste jag sätta mej och plugga på engelska provet som är imorn och jag hoppas innerligt att det är lätt!! Om några veckor är det nationella i både matte och engelska. Detta är inte roligt!! Känns som man har ramlat ner i ett mörkt hål >.<

Nu ska jag kasta i mej en macka och trycka i så mycket engelska i huvudet så det precis är på gränsen att explodera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback