And in a year, a year or so this will slip into the sea



Yay, ny bild. Lekte ego idag på morronen. Jag trivs i lugg... om resten av håret har lite mer volym ;D Vår se, man kanske ska testa snelugg efter denna. xD Vilken nörd jag är. Det märks i alla fall att mitt hår inte är lika slitet längre, även om frisören sa att det inte var så farligt från början. (hade inte klippt mej på 4 månader) Har haft lugg innan, fast det var för ett och ett halft år sen. Sov över med Nea och rätt som det var sprang jag ner i badrummet och klippte av håret xD Får mina infall ibland. Det blev ju fint så what a heck ;P

Text från en av Beirut's låtar. Säger bara det. Jag har blivit kääär :D Tror dom kommer från frankrike faktiskt. Sångaren har en otrolig röst, och man skulle aldrig kunna tro att han var fransman med tanke på hur bra engelska han pratar och sjunger, fast eftersom han även talar franska flytande blir jag förvirrad. haha nu låter det som jag dissar fransmän. Men det gör jag alltså inte. Tycker att människorna i Frankrike är hur trevliga som helst, fast dom är väl inte kända för att prata så bra engelska ;D
Lyssna på låten genom att trycka på bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback