800 grader... eller nått åt det hållet ;D

Härlig dag :) Har suttit ute i solen och solat mej lite, med Kalle anka tidningen i högsta hugg. Premiär av min nya bikiniöverdel ^^ Det är galet varmt ute. Har övertalat mamma att vi ska gå och köpa glass senare. Känns som klockan är typ 3 eller 4, men det beror nog på att jag gick upp med tuppen idag. Klockan 9. Rekord för Lisas del, när det gäller heljen. Åt värsta nyttiga frukosten idag med. Färskpressad apelsinjuice och fil med apelsiner i. Riktigt gott!
Snart ska jag sätta mej med min kulturhistoria. Har lite att ta igen. Inte så svårt dock. En teckning, en bildanalys och fakta samt teckning av en byggnad från medeltiden.

Teatern i går var över förväntan. Shit va bra det va! Skulle gå ikväll också om det inte var för den enkla anledningen att mina pengar typ är finito och jag måste spara till sommarn. Lovisa var super duktig. Alla var jätte duktiga xD Om en pjäs påverkar en så är den bra. Eftersom denna har gått runt i mitt huvud sen jag såg den och jag är grymt besviken på mej själv att jag inte satte mej längre fram så jag kunde få bättre bilder så kan man nog säga att den påverkade mej, ja ;D


Kommentarer
GrodanKermiit (Ida) säger:

Hej! Skulle du kunna göra mig en tjänst? Jag har inträdesprov i morgon, och ska ta med ett arbete. Kan bara inte bestämma vilket. Kan du kika in på min blogg och säga vad du tycker? :) Tack på förhand <3

2009-04-26 | 17:34:44
Bloggadress: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback